Sjukling

Men inte jag, som tur är! Ne min dag blev inte riktigt som jag tänkt mig!
Mamma ringde lite smått panik till mig, då Felicia (lillsyrran) gått hem från skolan för hon mådde illa! Så vi misstänkte att det var magsjuka eftersom både mamma och Lasse hade det tidigare i veckan!

Och Felicia har ju diabetes så blir hon låg när hon är sjuk, och därför måste nån vara hemma med henne! Så det fick bli jag. Min stackars lilla ligger på badrumsgolvet och sover just nu! Hon ser helt slut ut! ♥


Felicia i somras ♥

Nu ber jag till gud att inte jag också blir magsjuk..
Fast risken är ju ganska stor! Jag var ju med Felicia både igår och idag! GAH!

Kommentarer
Postat av: Syster Jennifer

Gud vad jobbigt med magsjuka. Hoppas det blir bra

snart då, och du får slippa det också :)



Puss och kram <3

2010-02-19 @ 14:20:44
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0