K A L L T

Säger bara fyf*n vad kallt det varit idag! All snö har blåst i ansiktet vart man än gått!! Men det är bara att bita ihop! Våren vart är du!?

Efter jobbet åkte jag direkt hem till mamma, har käkat med lillsyrran och spacklat min gungstol :) Nu är det bara att slipa sen måla och sen förflytta den till steket :) Kommer bli fint!!

Nu är jag hemma, har precis tänt en brasa efter att fått hem lite ved från mamma! myspys. Nu har jag 3 lediga dar framför mig, ska bli underbart! Egentligen hade jag 4 men valde att jobba extra på måndag.. de blir bra de!


Ozzy är inte självmordsbenägen, har njuter av värmen :)

Kommentarer
Postat av: Sondreragna

Very useful information. Thank you!

2011-02-06 @ 00:21:35
URL: http://sondreragna.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0