Helgbesök

Efter en stressig dag på jobbet har jag hunnit duscha, bakat paj och lagat god mat tills Thess & Robban kom kl 7 från el stockholmo! Dom har ju ingenstans att bo när dom är i gävle längre så dom ska sova hos oss :) det blir trevligt! Så nu sitter vi här, är proppmätta och kollar på Let's Dance!:) Snart kommer ninni oxå :) Så roligt att mina älsklingar kommer till underbara Gävle! Heh!

Begravningen igår gick bra! Det är ju alltid en ogehaglig och sorgsen stämning, så jobbigt är det! Men det var en väldigt fin begravning! Som tur var kom tårarna före sången och inte under! Sov i ro ♥


Moster Rose hade gjort så fina blommor ♥


Kommentarer
Postat av: Tess

Duktig du är som kan sjunga på en begravning, skulle jag aldrig klara. Jag skulle inte få fram ett ljud. Jag är alldeles för blödig sådär:/

Hoppas det är bra med dig:)

2010-02-06 @ 17:34:55
URL: http://lothmantherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0