Emma

Jag är så glad att min Emma flyttat till stan! Så skönt verkligen. Hon ringde i morse och ville att jag skulle hänga med på stan, allt går ju så fort och bra nu när hon bor nära! Tar 4 minuter att gå mellan oss, BRA SKIT! Så iaf gjorde jag mig i ordning och pallra mig ner på staden.. Vi kika runt lite och sen blev jag bjuden på lunch på flanör.. såå god sallad :) Me like! Och tack gud för att allt gick bra med henne i krocken, vad skulle jag göra utan min Emma!? ♥



Nu har jag precis kommit hem från Emma, mormor & morfar har även varit där på en fika. var roligt att träffa dom oxå. Ikväll ska jag jobba.. trökigt!

Imorgon är det jobb 7-11, sen ska vi på Novas dop halv 3, och på kvällen ska vi på Melodifestivalen i S-viken. Kan bli en riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0