Det flyttas

Ja det känns som om alla flyttar just nu! Har varit hos kusin Emma idag i hennes nya lägenet här i stan och försökt hjälpt henne lite.. fast jag blev mest sällskap :) Emma e rätt seg på att ta tag i saker o ting, hehe!

Och min kära vän Carro har i samma veva som Emma flyttat till en ny lägenhet på söder.. så dit ska jag och hälsa på i veckan :)

Och så kom stackars Stina, my friend som snart ska flytta och hade lite smått panik för att hon var ensam i världen med denna flytt, så dit ska jag på onsdag och hjälpa till :) Bodda ställer upp!!

Men det är härligt med flytt tjejer, perfekt nu mot våren :)




Nu är det Gonatt för min del, upp och jobba imorgon! Night ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0