Bilder

Nu kommer lite bilder och så från helgen :) hehe! Har inte riktigt haft tid att skriva något!

Men iaf så var dopet i lördags såå fint. Nova är ju bara för go ♥ Av mig, Andreas och Frida fick Nova ett silverhalsband med bokstaven N, och bredvid hängde ett litet rosa hjärta.. jätte fint halsband! Och så fick hon en tavla med bilder på henne.. 



Från dopet



Jag och Nova hade lite roligt i vagnen :)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och på kvällen var vi medbjudna på Melodifestivalen av Jacob. Så det var jag, ante, jacob och sofie. Vi träffades på bocken först och tog en drink sen taxi ut till Göranssons :) Det var ju inte sådär asbra låtar i lördags tyckte jag men det är iaf en annan stämning att vara där :)

Sen hamnade vi på efterfesten där alla från mello var, så det var gratis vin och buffé :) Sånt gillar vi!




Fick en liten bild med månsa :) fin är han ju! Hehehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0