Aj aj

Halva min nagel har gått av :( Och det gör så ont! AJ AJ!! Vilken TUR att jag har tid hos Amanda idag, ska bli skönt att göra om dom :)


AJ AJ, kolla in nageln! puh puh!

Ledig idag! :) Har hunnit med mycket här på morgonen... hade tvättstugan kl 7, jag har kikat på Vakna Med The Voice och duchat! Härligt!

'Och hallå: SOLEN skiner idag.. jag blir så glad :) Kan säga att det bästa med dagen igår var att på morgon när man skulle till jobbet slapp man skrapa rutorna på bilen! underbart.. nu får de vara hur mycke snö de vill för mig bara jag slipper skrapa dom där jäkla rutorna.. fast det ser ut som att det bli så idag tyvärr... :/

Nu ska jag fixa i ordning lite här sen ska jag bege mig mot andersberg och hjälpa lilla Stina med hennes flytt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0