Året 2010

1. Är du nöjd med året i helhet? Nej det kan jag inte påstå!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade nåt?!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Frida&Niklas fick ett änglabarn ♥
4. Vem har fått dig att skratta? Ante, han så sjuuuk! Haha
5. Vilka länder besökte du? Grekland, Turkiet & Norge :)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Massor av pengar och ännu mera glädje & kärlek!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 4/6 & 21/6
8. Vem umgicks du mest med? Förutom sambon måste jag nog säga Emma, Vem kan leva utan Emma liksom?
9. Största misstaget? Att skaffa abonnemang hos 3! Det suger!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej tacka gud för det! 
11. Bästa köpet? Iphone, vad gjorde man innan den fanns?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Typ hyra och mat! Trööökigt!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Resorna utomlands, då mår jag bra :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Himlen är oskyldigt blå ♥ 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Oj, lika tror jag!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Borde ha tränat mer! Ha!
17. Vad åt du mest under 2010? Tacos, tröttnar ALDRIG :)
18. Hur tillbringar du julen? Först med pappa+familj, sen mamma+familj, I LOVE IT! 
19. Vad var årets dryck? KAFFE, i love it!
20. Favoritprogram på TV? Bonde söker fru, Ensam mamma söker & Paradise!
21. Bästa boken du läste i år? Jadu när läste jag en bok senast?! 
22. Dog någon i din närhet? Lilla Ebba blev ett änglabarn! ♥
23. En dag du speciellt kommer ihåg? Min och Emmas spontana utekväll! VI HADE SÅ ROLIGT!
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Med mitt minne så vet jag faktiskt inte! Haha! Men det firades med familjen och sen en flaska vin skulle jag tro :)
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mera pengar!
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Den va svår, men jag ser typ ut som alla andra tror jag?!?
27. Vad fick dig att må bra? Vänner & Familj ♥
28. Vem saknade du? Frida,Ninni,Thess och alla andra som flyttat härifrån :(
29. De bästa nya människorna du träffade? Jullanpullan, hon gör mig glad!


Kan inte påstå att 2010 var mitt år. Vet inte varför men det känns bara inte så. Jag ser fram emot 2011 som kommer bli det bästa året nånsin. Hoppas jag! :) 2011, let's do this !!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Men gullunge! DU gör mig glad <3 puss

2010-12-30 @ 21:29:34
Postat av: Jossan

Tack gumman!:) <3

2010-12-31 @ 14:37:18
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: Iveralvilde

Excellent site!

2011-03-02 @ 18:06:14
URL: http://iveralvilde.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0