Julbilder!

Nu kommer alla bilder från Julafton!
Mina härliga klappar!! Jag fick allt jag ville ha :)
2 parfymer, Lotion från Victoria Secret & en jätte härlig mugg från Indiska!!
Världens härligaste morgonrock!

Träningsskor & träningsbyxor!
Underkläder från Twilfit, älskar min nya bh!!:)
En härlig goodiebag från svärmor! Allt som man behöver ha :)
Ny digitalkamera! Den är superbra :)
JULAFTON!
Nova & Jennifer!

Broder :)

Melinda!

Söta Nova!!

Felicia & Emma!

Pigg kille! Haha!

Alla "barn" :)

Novis!

Marléne & Jennifer!

Linus & Melinda :)

Syster & Jag ♥
Robin & Jossan!

Bästa kusinerna!!

Tomten kom såklart :)


Världens sötaste tjej!!

Antee :)

Melinda var överlycklig för sin allra första kokbok.
Nu jäklar ska det lagas mat ;)

Vi blir äldre och äldre men endå blir det mer och mer paket. Haha! Fatta att vi inte har nå småbarn i släkten och endå är det så här mycke paket!!! Herregud :)

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Vilka fina julklappar!:) hoppas julen va grym! <3

2010-12-26 @ 20:20:32
URL: http://Fiffinino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0