Dålig uppdatering

Sorry för den dåliga uppdateringen! Julhelgen har varit fullspäckad! Alla mina bästa har ju varit hemma och hälsat på så all tid har gått dit!! Nu är ledigheten slut och nästan alla har åkt hem igen! Tråkigt men sant. Jag har iaf haft en superbra julhelg! :)

VECKANS SCHEMA:
Måndag:
ledig
Tisdag: jobba 7-16
Onsdag: jobba 7-16
Torsdag: jobba 7-16
Fredag: ledig
Lördag: ledig
Söndag: ledig
En helt okej vecka med andra ord :) Här är lite bilder från juldagen som spenderades med massa massa tjejor hemma hos Emma! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du aldrig helger? Du verkar vara så lat. Sen festar du ofta oxå, tänk på figuren!

2010-12-28 @ 19:54:22
Postat av: Anonym

Avundsjuk?!

2010-12-29 @ 01:01:58
Postat av: Jossan

Att jobba helger är ingenting för mig ;) Jag älskar att festa och min kropp har aldrig varit i bättre skick :)

2010-12-29 @ 18:57:06
URL: http://josefinebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0