Skjut mig!

Hade hur roligt som helst igår! Älskar hemmafester. Tack för igår Robban&Thessan och alla andra :) Kom hem HALV 6 imorse.. GAAAH! Kan inte minnas när jag kom hem såå sent.. eller tidigt på morgonen ;) Haha! Är något sliten idag!! Vi har käkat pizza och nu äre soffhäng. Ikväll ska vi hem till mor min för att fira lillasyster Felicia :)

 
Robban i tidningen.. haha!!



 


Födelsedagsbarnet :)


Söta Emma!

 




Grabbarna spelade och sjöng! Gryyyymt :)


Och jag gästade lite på scenen :) Hur kul som helst!


Kommentarer
Postat av: sara

Varför söker du inte till idol eller något? Du är ju så bra på att sjunga ju :)

2010-08-29 @ 16:32:28
Postat av: Elina

Juuusst precis, varför söker du inte? ;-p

du är gryyym!

2010-08-29 @ 18:19:22
Postat av: Josefine

Hehe ne det blir Inge idol för mig ;) jag har blivit så feg på sistonde!!! Vilken Sara är det? :) har du hört mig sjunga? :)

2010-08-29 @ 20:18:36
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: sara

varför inte? öva lite då.. du sjunger ju bra.. :) Om det är något du brinner för eller tycker är kul så kommer du ju absolut inte ångra dig.. :) Do it!! Konstigt att ingen av dina kompisar har anmält dig till idol när dom bara kommer och dyker upp :P



Gick i din klass förr...

2010-09-11 @ 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0