Torsdag

Godmorgon! Usch vad seg jag är idag! Dricker iaf mitt kaffe nu och kikar runt efter lite jobb!! Men det finns ju förtusan inga!!??

Jaja..! Nu har man börjat vant sig vid att inte katterna är här längre! Tomt är det, men det känns bättre och bättre för varje dag! Ringde till hon som har dom nu och allt gick jätte bra!:) Så jag har inget att vara orolig över!!

Men jag saknar dom små liven ♥


Nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag äta lunch med Felicia och hennes pappa som är hemma från Spanien! Blir trevligt!!

Kommentarer
Postat av: sara

Varför har du inte katterna kvar?

2010-08-23 @ 23:59:39
Postat av: Jossan

Jag funderade på att omplacera katterna när vi bestämde oss för att sälja lägenheten! Vi bor ju ganska stort nu och jag kände att om vi ska flytta till mindre blir det "sämre" för katterna! Man märkte att dom vill springa av sig när dom hade sina maration här i hallen! Hehe! Att dom skulle få bli utekatter var min önskan!



Jag hade också nästan jämt dåligt samvete för katterna, fastän jag inte hade behövt det så hade jag det! Inget jag kunde hjälpa! Tyckte synd om dom när vi var borta mycket.. Jobba hela dagarna sen hem i en halvtimme innan vi åkte iväg igen!



Så jag lade ut en annons för att se intresset! Trodde aldrig att det skulle gå såhär fort, men jag fick det bästa "erbjudandet" som gick att få! Så jag kunde inte säga nej till det! Nu bor dom tillsammans ute på landet hos en familj som är hemma mycket och har tid för dom! :)



2010-08-25 @ 11:21:42
URL: http://josefinebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0