Ny Design

Äntligen har jag fått en ny design!! Jag är sååå glad! Var hemskt trött på det rosa nu!
TACK syster Jennifer för att du hjälpte mig ♥ Jag är supernöjd!!! Visst vart det fint?!

Iaf så är jag såå trött idag! Har haft panndunk hela dan! HAHA! Men man mår vell som man förtjänar förstår jag! Festen igår var riktigt lyckad! Mange & Simon hade styrt upp det så jäkla bra! Grill-buffén var supergod, mycke folk i tälterna, Apel spela grym musik, humöret var på topp och vi dansade som aldrig förr :) Tack för igår!
 
Lägger in lite bilder sen! Snart blire film och mat hos Fiffi&Henke!



Kommentarer
Postat av: jennifer

det var såå lite syster! älskar dig ! <3

2010-08-01 @ 18:53:30
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0