Efter många om och men..

Ja, efter många om och men är det bestämt! Mina älskade underbara katter ska omplaceras! Imorgon kommer dom flytta ut till valbo, till en familj som bor ute på landet typ! Mina älsklingar kommer få det underbart där!! Men ont i hjärtat gör det, som bara den!!

Eftersom vi antagligen kommer flytta till mindre tycker jag att dom skulle få komma någon annanstans! Där dom kan få vara utomhus och hos människor som är hemma mycket och har tid åt dom! Så omplaceringen är bara för katternas skull! 

Jag har nästan jämt nuförtiden ångest för att katterna är så mycket själv! Dom mår ju inte dåligt på nått sätt och det är inte så att vi är borta mycket heller! Men det är bara sån jag är! Och hellst av allt vill jag att dom ska få vara ute och springa och jaga flugor och så :) Så man får inte vara för egoistisk och istället lämna dom till en familj som vill och kommer ta hand om dom så bra!


Mina hjärtan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0