Dåligt

Ja nu var det dåligt med inlägg från min sida! Har lixom inte haft tid! Skärpning!!

Iallafall så exprimenterade jag och Carro lite med mitt hår i söndags, eller jaa hon gjorde :) Så nu är jag typ blond!!! Goood :) Har lite "konstig" färg just nu, men fin :) Men vi ska nog göra en till omgång på håret så man får bort lite gula toner! Får se hur jag trivs som blondin igen.. annars får jag vell bli mörk till vintern igen! Duktiga Carro ♥ Ska försöka lägga in nån bra bild imorgon så ni får se.. :)

Idag säger vi GRATTIS till Robban som fyller 30 år! GAAH!:) På lördag är det 30års fest och vi är taggade till tusen!! Hoppas du haft en härlig födelsedag!


Thessan hade skickat in Robban i tidningen! :) Grattis!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0