Dagens..

Dagens skrattanfall: Jag och mina kära kollegor när vi insåg att jag faktist inte fattar nånting om politik!

Dagens kommentar: Emma: Lär man ju ha!!

Dagens Jag längtar efter: En öl med vännerna?

Dagens jag vill ha: Meraaa lööön!

Dagens godaste: Helt klart min måltid från Mc Donlad´s!

Dagens "jag är bra på": Var ju faktist hemskt bra av mig att bara köpa 2 saker, trots att det är löning!

Dagens roligaste: "Shoppingrundan" med kusinvitamin :)

Dagens onödiga: Ja det var vell den där jäkla Mc Donlad´s maten, haha!

Dagens "jag vill ha": HÖSTKLÄDER i massor..

Dagens shopping:
Skor från Din Sko och en sjal från Vero Moda.. och lite från systemet :)

Dagens predikan: Var den du är, det finns redan så många andra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0