Bort med allt!

Jag har hela eftermiddan och kvällen bara rensat och städat här hemma! Imorgon kommer en fotograf som ska knäppa kort på lägenheten inför försäljning! Tror inte jag har nämt det än! Men troligtvis kommer vi sälja och flytta! Kan berätta mer om det sen! 

Men nu iaf inför fotograferingen så måste så mycket grejjer bort som möjligt! Det ser bäst ut med enkla grejjer, rent och fint!:) Tur att jag har Emma som hjälpt mig, hon som kan ;) Tack!

Imorgon jobbar jag 7-16, sen är jag ledig fredag, lördag och söndag!
Det kan man kalla SKÖNT!


Jag & Thess i Uppsala en kväll i juni! ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej josefine :)



Ska ni sälja eran lägenhet? eller är det något annat som hänt? Pussipuss

2010-08-05 @ 10:01:17
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0