Tisdag

Ja idag är det tisdag, och det betydde för mig: JOBB!

Vilken ångest jag hade igår kväll.. alla mina vänner hade åkt tillbaka till sina städer, alla från fjällen har splittras till sina vanliga liv  och det var dags att jobba efter en veckas ledighet! GAH!! Men dagen har gått bra, som tur var!

Appropå ingenting så var min kära syster hemma från norge i helgen, så typiskt att  det blev när vi var i sälen, men dom fick ju någonstans att bo och jag fick kattvakt :) hähä!
Och hon hade med sig sig nya boy Jeff, riktigt snäll och trevlig! Så vi var med dom hela söndag och måndag! Mycket trevligt. Hoppas vi kan komma o hälsa på i Oslo snart! Kanske 17maj?!:)


Sötnosar!

Jag har fått världens finaste present av älskade Ninni & Thess, en färgklocka som jag alltid velat ha! En mörkrosa, den är så snygg! Tack pinglor!

 


Kommentarer
Postat av: Emma Nyberg

Ah ja visste redan ;) du skulle ju fått den i Sälen! Superfin!!!



Pusss!

2010-04-06 @ 22:49:54
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0