Se upp!!

Hela Matildas liv sprids på nätet.
Hackaren kom över mejluppgifter - sprider intima bilder till obehöriga.


Matilda, 20, befinner sig mitt i sitt livs värsta mardröm.
Hackare har tagit över hennes mejl- och Facebook-konto och sprider intima bilder på henne över nätet. – Hela min identitet är kränkt, säger hon.

Matilda har fått sina bilder spridna på bland annat porrsajt Matilda har fått sina bilder spridna på bland annat porrsajter. Hjälp Matilda hitta hackaren! Tipsa till: [email protected]
-------------------------------------------------------

- Allt föll på plats när vi såg detta i tidningen! Nämligen i förrgår blev Antes facebook och mail hackad! Han kom inte in på sina sidor med användarnamnet och löseordet, utan hackaren hade bytt allt. Så inne på fb stog det att jag hade ett förhållande med en Pär Johansson, som då var det namn hackaren hade bytt till. Han hade även lagt upp ett fotoalbum som då hette Matilda, och innehöll intima bilder på henne!

Jag tycker så jäkla synd om den här tjejen. Vilken jäkla STÖRD person som gör något sånt här. Uscha! Men nu är iaf fb-sidan borttagen och det är ju som sagt anmält!


Kommentarer
Postat av: Emma Nyberg

Ja hörde på radion i morse när dom pratade om detta... så jäkla hemskt!



Tur att inte ni hade några intima bilder på er data ;)

2010-04-28 @ 21:04:28
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0