Min lördag

Den har varit underbar!

Vi gick ju ner på stan rätt tidigt! Jag fick min present av Ante, nämligen en shoppingrunda! I LOVE IT! Så nu är jag 3 tröjor, 2 par byxor och 1 klänning rikare :) Tack hjärtat ♥

Vi tog en lunch i solen på bockens uteservering. MUMS! Men alla drack öl utom jag :( själv skulle man iväg och jobba lixom! Pissigt att jobba helgen! Men men..

 
Elina & Emma kikade också förbi på en öl :)

Nu efter jobbet har jag bara varit hemma och myst med Carro! Vi har ätit en massa gotta och snackat skit! Det är så det ska vara. Va lite festsugen ett tag men jag ångrar inte ett dugg att jag stannade hemma!

Det kom hem en d-rak karl här för ett tag sen, som somnade kl 11. Haha kass jäkel.




Pulli lite trötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0