Lugn lördag

Igår var jag, Thess, Robban, Henke och Fia hemma hos Henke! Det blev så att killarna fick styra maten, det tar ju tid för oss tjejer att bli klara :) Var vell tänkt att vi kanske skulle gå ut eller nåt sånt, men det blev inte så! Vi hade så trevligt där så vi kände oss nöjda lixom! Och det ångrar jag inte idag :)

Vi åt såååå mycket igår, men jag gillart!! Först --> fläskfilé men potatispré och massa goda grönsaker, vitt vin till detta, sen --> jordgubbar och glass, kaffe till det, sen --> ost&kex, en liten coctail.. sen lite mer vin och massa PRAT!:) Mys.!

Idag får jag träffa mina saknade vänner.. Ska iaf fika med Carlis, Natti, och Anna!!! Får se om nån mer hänger på!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0