Hemma

Nu är jag tillbaka i Gävle, skönt att komma hem till min lover!

Provet idag gick bra, men jag gick inte vidare! Men inte deppar jag för de inte! Hähä. Nee men jag tyckte det gick bra och jag känner mig nöjd lixom! Nervös blir man ju inför ett sånt där prov.. en jäkla jury som stirrar på en rakt in i ögonen!! Haha! Men men, det är hård konkurrans.. tror det var ca 200st som sökte just den här sånglinjen och i slutändan är det bara 6st som kommer in! GAH!!! Men nu tar vi nya krafter och satsar på ett annat prov ist :)

Annars har min vistelse i sthlm varit perfekt! Så roligt att vara med Thess :) saknar henne här i gävle. Och jag har hunnit träffa Fia, Carla och Natti! That´s goood!!!



Robban & Henke styrde värsta middagen i lördags! God mat, god efterrätt, fin dukning, bra musik, gott vin, god coktail och trevligt sällskap! Tummen upp!

  

       

Fika med bästaste Carla och söta Alina!


Avslutade med en öl i solen innan tåget gick hemmåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0