Ge mig lugn

Nattpasset gick bra igår, men så trött jag var i slutet!
Skönt vare att möta alla vid 7 tiden i morse som skulle till jobbet när man själv skulle till sängen :) Sov till 11, för lite egentligen.. men har för mycket att tänka på för att kunna sova i lugn och ro!

Hann iaf att besikta om bilen idag, och nu gick min lilla skoda igenom :) Tack Lasse för reparationerna! Sen åkte jag och handla inför Antes kalas, sen vare jobb 16-21.

Efter jobbet åkte jag hem till Emma som hade gjort såå god mat, kika på solsidan och snacka snick!:) I LOVE IT



Nu ligger jag i sängen, för imorgon är det jobb igen, fast bara 4 timmar, 7-11. SKÖNT!
Imorgon väntas även en fullspäckad dag, gud ge mig lite lugn, Tack!


Kommentarer
Postat av: car0 - passion for passion

oj, shit vad spännande!! :D när får du veta hur det går?! :)



puss

2010-04-10 @ 20:30:10
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0