ååååh

Min dator har typ pajat, därför jag inte skrivit något! Men nu helt plötsligt funkar den!? fattar ingenting. Jaja..

Nu har jag jobbat 3 kvällar i rad, usch för att jobba kväll! Men då har jag kunnat träna på dagarna vilket är skönt!:) Har SÅN träningsvärk i benen, lite skönt de!!

Nu ska jag jobba ons och tors dag, sen är det 4dagars ledighet :D jeeej!



Håller mycket på med massa grejjer inför intagningsproven, då första är redan på måndag! GAH! Jag dör vad nervös jag kommer vara! Det  ska skickas betyg, personbevis, tonarter, pengar och massa massa.. vem har lixom kvar 9ans betyg!? Tydligen jag, för jag hittade dom men inte dom från gymnasiet, haha.. men det löste sig!

Näää.. GONATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0