Presenter

Nova fick ju såklart en present igår när vi hälsade på för att hon kommit till världen!!:) Var tametusan svårt att komma på vad man skulle köpa. Jag försökte att inte köpa kläder eftersom nästan alla andra gör det, utan jag ville köpa något bra och praktist som man som förälder kanske inte tänker på att köpa! Såå det blev ett nappflaskställ med tre nappflaskor till och Mini-uggs som jag inte kunde hålla mig från att köpa, såå söta!:)

      
 

* Nappflaskstället och nappflaskorna är från DESIGNFORUM.
* Uggsen är från KAPPAHL.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fint du gjorde rååå! :)

2009-10-31 @ 00:54:04
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: jossan

jaaa, hhihi.. med lite begagnade saker till ;)

2009-10-31 @ 11:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0