Nya naglar

I  Fredags var jag hos Amande och gjorde om mina naglar, är ju helt besatt nu! hehe
Tänk att jag för bara några månader sen var en nagelbitare som inte brydde mig ett dugg,
och nu skulle jag inte kunna tänka mig att vara utan naglar.
Och nu har jag inte tippar längre utan det är bara mina egna :) weei!
Denna gång gjorde jag enkelt, vitt och frächt!


     



Proviva dryck va då ingen höjdare.. Eftersom jag fått penicillin för min infektion i visdomstanden så tyckte min tandläkare att jag skulle dricka proviva samtidigt som jag åt penicillinen eftersom man kan bli dålig i magen.
Men jag köpte hem proviva med smaken Björnbär som inte va nå vidare :/
Och det e konstig konsistens!
Någon som vet en godare sort!? Vette tusan om jag vågar köpa nån mer.. hehe!


Kommentarer
Postat av: Nea

proviva nypon är godare. men konsistensen är ju lite grynig men det hjälper verkligen mot magen så det är värt det! tänk att det där är dina egna naglar nu gumman :) helt otroligt och så jävla snyggt!!

2009-10-20 @ 21:01:23
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: Josefine

okej ska prova de, mamma hade blåbär och sa att de smaka som vanlig båbärssoppa.. kanske ska prova de eller nypon då :)

jaa jag är så nöjd, är faktist stolt över mig själv:) kan vi ses snart nea?

2009-10-20 @ 21:42:57
Postat av: Ninni

Sluta va kaxig då! (orka att jag satt och bet på naglarna när jag läste de här inlägget) :D

2009-10-23 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0