Milano

Nu är det bokat och klart!
Jag och min älsko ska åka på en weekend till Milano första helgen i december!
Ska bli riktigt roligt, speciellt eftersom vi aldrig åkt någonstans bara han och jag!! 
Det var en vän som vann denna resa men som sålde den till oss för ett bra pris.
Och igår fick vi flygbiljetterna och bokningsgrejs till hotellet.
Verkar vara ett riktigt bra hotell.. 5-stjärnigt, nästan mitt i milano.. nära till centrum iaf :)

Här kan ni se vårat hotell


Det finns ju några saker man lär passa på att se när man é där, tex..

Katedralen Il Duomo


Teatro alla Scala, den berömda operan La Scala


Galleria Vittorio Emanuele II

Den stora Prada butiken


Sen finns det såklart massor av mer saker man kan se.. men det sägs att dessa är ett måste :)!




Kommentarer
Postat av: Emil

fy fan vad flottigt det är :P nu får jag ångest att jag sålde resan.

aja jag vinner mer sen ;) trevlig romantisk weekend på er

2009-10-23 @ 01:46:14
Postat av: jossan

haha, i know!!!

Klart du vinner fler sen...

tack för att du sålde den :)

2009-10-23 @ 12:41:13
Postat av: elina.

Lite najjjjjs.

typ samma oss, lite äldre flottigt sådär ;)

hihi. Gäller det bara att klä sig och passa in i miljön.hahah.

va mysigt ni kommer få det!

2009-10-23 @ 15:46:24
URL: http://pellepluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite najjjjjs.

typ samma oss, lite äldre flottigt sådär ;)

hihi. Gäller det bara att klä sig och passa in i miljön.hahah.

va mysigt ni kommer få det!

2009-10-23 @ 15:46:50
Postat av: jossan

haha eller hur, om man ska passa in där lär man ju byta ut hela garderoben!!:/

ni kommer oxå få de grymt :) iiih

2009-10-23 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0