måååndag

Jo, idag började jag dagen med att jobba 7-11, sen åkte jag hem och tog hand om min lilla bäbis (Ante rättare sagt)!! Sedan har jag gjort mat och grejjat här hemma, eftersom Ante inte kan göra något i stort sett! Idag blev det lax, potatis och dillsås, mumma!!:) och nu ikväll har jag jobbat mellan 16-21, hurtig som man är ;)

Imorgon ska vi fixa ett pass åt Ante! Jag hoppas hoppas hoppas han hinner bli bra till Milanoresan! Skulle vara sån otur om han fortf går på kryckor då :/

Jobb resten av veckan: Tisdag = 16-21
                                   Onsdag = ledig
                                   Torsdag = ledig
                                   Fredag = 16-21
                                   Lördag = 16-21
                                   Söndag = 16-21

Ganska skön vecka faktist!!
På torsdag ska jag nog åka ut till norrsundet och hälsa på Marléne, pierre och lilla Nova <3 längtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0