Inga bäbisar

Nej, det blir inga kattungar för lilla Pulli. Hon löper som f**n nu.. skriker och jamar hela tiden och plus att hon har kissat lite här & där!! Så nu på morgonen tog jag och ringde till Gävle Hund & Kattpraktik och fick en tid på onsdag då hon ska vaccineras och stelliriseras!
Det kommer bli bra! :)

Idag är jag ledig :) jeej! Nu snart ska jag åka och handla lite och hämta ett laptop-bord jag ska köpa av en jobbarkompis. Och ikväll ska vi åka med pappsen ut till Marléne o Pierre och hälsa på lilla Nova <3 ååh jag längtar! Ska bli så roligt!

Nu måste jag precis som kusin Emma skriva om Gävles Lucia 2009, då våran andra kusin Melinda är en av årets kandidater. Såå ni måste rösta på henne för hon är bäst!!:)


Ring:0944-2045450 och följ instruktionerna (kandidat nr 9)
Smsa: LUCIA(mellanslag)9 till 72026


Ni kan oxå gå in på gd:s hemsida och läsa kandidaternas bloggar osv..!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0