en låång dag

Gårdagen blev lyckad :) jag hade superkul, min nicole var med, jag träffade alla gamla bomhusbor & skrattade massa :) great night!!! Förutom vissa saker som man kan diskutera, men de skiter vi i nu!!

Denna dag började vell inte direkt bra! Det börja med att Ante sov över till sin korphockey, första matchen idag.. sen vid 11 tiden får jag ett samtal då andreas är påväg till akuten med en ambulansbil för han har vridit knät! aj aj!! Så jag & Nicole tar och åker dit, och där ligger min lille stackare alldeles nerdrogad av all smärtstillande. Såå efter lång tid fick han åka hem, med kryckor och lindat knä. Nu är han iaf hemma, men det blir nog till att hoppa på kryckor 4-5 veckor framåt :/

Förresten så har jag blivit moster :) yeej. Nästan iaf! Det är min pappas frus barn som har fått en liten flicka som ska heta Nova <3 Jag hoppas vi kan få träffa den lille snaaaart! Grattis till er Marléne & Pierre!

Idag har iaf jag och min älskade Nicole skrattat så otroligt mycket och gjort världens godaste kycklingsallad!!

Dagens ord: BRASKLAPP, vad betyder det!?





Kommentarer
Postat av: m

Men Ante fööfan, typiskt han...

Kommer tibax till Geflet på Onsdag, hör av mig så tar vi den där kaffen och styr min jacka! Puss Plutt!

2009-10-26 @ 23:49:09
URL: http://metrobloggen.se/malinpalmqvist
Postat av: jossan

haha, jaaa, arsel!!

okeeej gör det honey :)!

2009-10-27 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0