mot värmen

Nu har jag jobbat mycket i veckan, är helt slut, det till och med dunkar i fötterna!! GAH! Så nu ser jag fram emot en lugn och skön helg med älsko o massa andra :)

Kom och tänka på att jag faktist ska mot varmare land här framöver :) Yeeeej!! Mamma fyller 50år i början av juni, så den 31maj bjuder mamma oss i familjen till Skopelos i Grekland!! Åååååh vad jag längtar. Ska bli sååå skönt. Det var ju på den ön dom spela in Mamma Mia filmen och det ser ju helt underbart ut!!! Det kommer bli asnajs!! Systrarna, Mamma, Lasse & Jag!!





Verka fel de här då?? och jag ska faktist dit!! jippiii! Men först nu längtar jag till helgen jag och Ante ska ha i Milano, ska oxå bli riktigt najs. 2 veckor kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0