Julstämning

Jag känner att den börjar komma!! Folk har redan satt upp julstjärnor, ljusstakar, julgardiner och har redan börjat baka inför julen =) Men det är mysigt!!


När jag kom hem efter jobbet idag stog maten på bordet, lite skönt att karln hemma ju :) Idag fick jag köttfärssås och spagetti. Duktigt älskling!! Sen åkte jag hem till Stina då hon bakade lussebullar och Thess styrde julmusik =) Sen kom Stefan då allt spåra!! HAHA!

Nu är jag hemma och kikar på Mammas Pojkar och sen blir de Paradise hotel. GRYMT!! Imorgon äre jobb 7-21.. sen ser jag fram emot att få sova ut lite på lördag!! Jeeej!

Vad önskar du dig i julklapp i år!?


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja Ante kan behöva ståä lite vid spisen han ;)



Ja vill ha en hundvalp, klänningar, alla krämer från victoria's secret, Pengar, snygga skinnhandskar osv osv.



Ska inte du till morfar ikväll? Pusss

2009-11-27 @ 10:22:40
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0