Julbord?

Jag har precis framfört till mitt lilla tjejegäng att jag är sugen att styra ihop en helkväll i december, käka julbord någonstans och sen ut :)! Men har någon ett förslag på ett bra ställe, där det är bra julbord såklart och rimligt pris!?? Det är ju svårt när man väl börjar fundera. Jag var lite inne på Söderhielmska gården, men då skulle redan Elina dit.. hehe så de e ju inte så roligt att gå på samma!!... Ge förslag om ni har något!

Idag har jag jobbat 7-16! Sen har jag bara degat här hemma, ätit tacos med äksling :), OCH såklart tittat på Paradise Hotel. Alltså oh my good! Haha, jag höll på dö av pinsamhet i första avsnittet. MEN det är så sjukt att man måste fortsätta se det!! Det bara är så!

Veckans schema:
Måndag: 7-16
Tisdag: Ledig
Onsdag: 12-14, 16-21
Torsdag: 7-21
Fredag: 7-16
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig



GRYMMA!!!

Kommentarer
Postat av: elina.

men jag kan ju absolut gå på samma två ggr :)

jag älskar julbord, och där verkar det ju bra pris.

Kan tänka mig att på furuviksbryggan & axmarbrygga

är dyrare?!?? och engektofta med...

men så himla bra styrt bruden :)

2009-11-17 @ 12:01:20
URL: http://pellepluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag kan ju absolut gå på samma två ggr :)

jag älskar julbord, och där verkar det ju bra pris.

Kan tänka mig att på furuviksbryggan & axmarbrygga

är dyrare?!?? och engektofta med...

men så himla bra styrt bruden :)

2009-11-17 @ 12:01:40
Postat av: jossan

haha okej, men vi kollar runt lite. Vi kanske hittar nå bättre :) thess kikar runt!!! jaa de ska bli sååå roligt

2009-11-17 @ 12:44:32
Postat av: Emma

BRA idé det där med att du lägger ut veckans schema, så slipper jag fråga hundrasjuttielva gånger ;)



Va ska du göra på din lediga helg?

PUSSS

2009-11-17 @ 22:00:20
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: jossan

hahaha jaaaa eller hur emma!!! Ska börja göra de varje vecka... hahah!!! Idag har jag chillat hemma bara.. kikat film o så med ante fiffi o falk ikväll!! Ska vi ses i helgen??? jag är ju ledig men det blir inge utgång. Jag o fiffi snacka om att kanske sitta hos nån o spela spel o sååå!=)

2009-11-17 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0