i lördags

Har ju inte skrivit om inflyttningsfesten vi hade i lördags. Men den blev riktigt lyckad iaf!!:) Alla verkade ha skit kul. Det var lagomt med folk, bra musik, bra stämning, ingen för full & ingen för nykter ;) Så allt va perkfekt.. och sen slutade vi med kvällen på Goya och dansade gärnet :) hade lagom panndunk i söndags, gaaah!!!

Lite bilder från lördagen

Bjöd på snittar..
- Rullade Tunnbröd med mjukost & rostbiff
- Rostade mackor med tonfiskröra
- Kex med gräddfil & lax
- Ost & Kex
- Melon & Ananas


Kommentarer
Postat av: elina.

men så mys. Nu missade jag något roligt ser jag.

Typiskt!!!!

Men vi får ta igen det någon helg, snart!!!!

2009-11-10 @ 11:32:04
URL: http://pellepluttan.blogg.se/
Postat av: elina.

men så mys. Nu missade jag något roligt ser jag.

Typiskt!!!!

Men vi får ta igen det någon helg, snart!!!!

2009-11-10 @ 11:32:37
URL: http://pellepluttan.blogg.se/
Postat av: jossan

jaaa men absolut.. vi kör igen snart :) hiiii!

2009-11-10 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0