Helg

Sååå fruktansvärt skönt att helgen är här :) Har jobbat rätt mycket de senaste dagarna så nu är man värd en ledig helg :)! Nu har iaf Pulli (Zelda) varit hos vetrinären och tagit bort de dumma sakerna i kroppen, det gick bra och nu mår hon prima!!

Imorgon kommer min älskade syster, jeeeeej. Ska hämta henne 9.30 vid tåget! Sen ska vi säkert åka hem till mamma och lite sådär.. Sedan ska jag fixa för kvällen.. det blir en liten inflyttningsfest hos oss, ska bli mycket trevligt! Taggaaa :)


Kommentarer
Postat av: elina.

gud tjejen, ha så himla roligt ikväll !

Jag skulle så gärna viljat varigt med, men

min dumma sjukdom har inte blivigt bättre :/

Kööööör åt mig med ;)

2009-11-07 @ 14:12:50
URL: http://pellepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0