Godmorgon!!

Idag är det en ledig dag, vilket är väldigt skönt när man har jobbat heeela helgen! :) Så idag ska jag bara ta det lugnt, fixa här hemma, handla osv.!! Idag tror jag det blir kycklingsallad till lunch! Sååå gott!

VECKANS SCHEMA

Måndag: Ledig
Tisdag: 7-16
Onsdag: 7-21
Torsdag: 16-21
Fredag: Ledig <--- Åker till Milano :)
Lördag: Ledig <--- Är i Milano :)
Söndag: Ledig <--- kommer hem från Milano :)


Veckans schema har jag märkt att jag skriver mest för Emmas skull, haha! Annars brukar hon fråga mig hundraelva gånger.. så de e bättre jag skriver upp :)

4 dagar till Milano <3

Kommentarer
Postat av: elina.

Ni kommer att få dom sjukt mysiga dagarna i Milano.

Så himla himla härligt, det kan jag lova er!

Vi hade det helt underbart o lyxigt värre ;)

2009-11-30 @ 13:02:42
URL: http://pellepluttan.blogg.se/
Postat av: jossan

jasså, ååh va härligt!! Jag längtar!! hoppas ni hade det braa!!!

2009-11-30 @ 13:17:41
Postat av: Emma

haha! Ja gillart, gr in å kikar hela tin för ja kommer ju ändå inte ihåg det :P så det är asbra att det står där!!! ;)



Hörs imorron! Pösss

2009-11-30 @ 22:36:19
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0