En ledig onsdag

Ja nu har det varit jobb både måndag och tisdag! Så igår efter jobbet gick jag till interpool till syrran och Tompa på en tisdagsöl, det kan man ju unna sig när man är ledig dagen efter :) Men var hemma redan kl 23 så det blev inge sent.

Och idag har jag haft en heldag med Frida. Drack lite kaffe och mys i morse sen blev det fika/lunch på staden med kusin Emma. Sedan har vi spenderat några timmar i bomhus då frida fixat sina naglar hos Amanda som hon fick i present av mig och Ante!:) Det blev verkligen jätte fint och hon blev supernöjd. Och nu ikväll har vi varit hos mami på middag, gott gott!





Här kan ni gå in på Amandas sida Mina Naglar ,hon är verkligen jätte duktig och jag rekommenderar att gå till henne om man är sugen på att skämma bort sina naglar :)


Kommentarer
Postat av: Emma

såååå snygga!!!

2009-11-11 @ 23:35:54
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0