den nya influensan

Jaa, vem sa att man bara blir lite öm i armen efter man tagit sprutan!?!? Haha. Kan säga att jag haft en förjävlig natt av den där jäkla sprutan. GAH!!! Jag frös som ett AS, alltså så att jag skakade riktigt ordentligt att till och med Ante sa åt mig. haha. Jag har spytt några gånger på toaletten och förstås då mått illa hela natten. Och det har ilat i benen, känns som om det skulle vara växtvärk. uscha. Såå jag har knappt sovit inatt. Just nu e de bra för jag har tagit alvedon men vi får se sen. Men som sagt det är ju inte farligt.. detta är ju symptom som man kan få och som går över!!! Dom flesta får ju inga symptom.
Jag har inte tid med de här.. ska ju tagga till fest ikväll :) 



Kommentarer
Postat av: elina.

urscha fyha.

man ska nog låta bli.

jag kommer väl få någe dödsfel om jag tar.....

hoppas ni hade kul igår hos Ninni.

Kram!

2009-11-15 @ 10:08:27
URL: http://pellepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0