20års Fest

Igår hade älskade Ninni sin 20års fest i hennes nya lägenhet i stan!! Det var riktigt trevligt. Vi kom dit vid sex tiden då vi blev bjudna på lite mat, gott!! Sen ramlade det in fler och fler under kvällen. Vi sjöng och dansa och härja en massa!! kuuuul!:) Sen gick vi till goya!! Sjukt mycke folk var det, man kunde knappt röra sig!! gah!! Synd bara att jag inte kände mig helt frisk. Mådde fortf lite illa från natten innan. Men men så är det! Tack för igår Ninni!<3






Jag och älsklingen min har haft en mysfrukost här på morgonen. Det kanske är det bästa såhär dagen efter!!:)Nu väntar jobb 16-21, segt som satan. Men det är bara att bita ihop och gå hem till mina gamlingar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0