1:a advent

I helgen har jag varit med min saknade Anna!! Hon är ju bara för bra, min lilla pärla. Igår va vi ute på bravader så idag har man vell mått sådär!!! Men nu mot kvällen börjar man bli människa igen :)

Och idag fick man tända första ljuset för det är 1:a advent!! Jeeeej, det är så mysigt med alla tända ljus, julstjärnor och så. I morse hade jag och älsko en mysig julfika!!



Och sedan har jag försökt julpynta lite här hemma!! Men det blev inte så mycket med mitt jäkla panndunk!!! Ska fortsätta imorgon. Måste köpa lite nya grejjer. Julgardiner kan jag glömma.. finns ju inte ens vanliga gardiner till dom här jätte fönsterna!!! Det är synd för jag tycker julgardiner är mysiga och fina!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0