Stek 9

Jajjamen, nu är det klart att vi ska flytta! Jippiie! Jag är så glad.
Vi flyttar till  Staketgatan 9 --> Stek 9, som Ante säger ;) Haha!
Så jäkla skönt att flytta till något nytt och större.
Det är en 3a på 92 kvadrat! Högt i tak och en kakaleugn.. och ett bubbelbadkar :) åååh!
Hoppas det blir snart bara!
Idag har en Fotograf varit här hemma och knäppt kort på Antes lägenhet..
så snart kommer den ut på Hemnet skulle jag tro.

Annars händer inte mycket här.. idag ska jag och Emma planera lite inför min 20års fest!
Det är ju snart förtusan!! Det ska bli najs. Känn pepp!!!!!

Nu ligger jag och Thess på en varsin soffa och kikar på Stepbrothers, skit rolig film! :)

Hoj hoj


Ge mig värme!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0