Maskeraden

Ja nu är helgen över och jag haft en alldeles underbart rolig helg! :)
Jätte kul att träffa Syster Frida, Natti & Carro från sthlm och såklart Ninni min älskling!!
Festen var riktigt lyckad, jag hoppas alla andra också tyckte det. Jag hade fruktansvärt roligt.

Vi startade klockan 19.00 med Tacobuffé som var riktigt god :)
Thess & Ninni hade styrt upp en frågesport om mig som alla fick svara på.. faktist svåra frågor tyckte jag :) haha.
Hade absolut inte alla rätt. Men kusin Emma vann iaf, hon har koll på mig hon :)

Sen var det presentöppning, fick jätte jätte fina presenter av alla.
Fick en massa massa vin ;) och de gillar jag. Också fick jag nagelförlängning vilket verkligen va på tiden för mig att göra :) jag längtar. Av Ninni och Thess fick jag så jag ska få gå och göra min tatuering jag funderat länge på.
Så nu ska jag fixa så den blir som jag vill sen e de vell bara att boka tid :)
Också fick jag jätte fina smycken, hårinpackning, trosor, pengar och massa massa saker.

Och sen då mina älsklingsgrabbar och tjejerna från sthlm hade styrt upp en trubadur åt mig som en överraskning, såå jäkla klockrent och jätte roligt. Blev bra stämning med lite live musik :D

TACK ALLA FÖR ALLA FINA PRESENTER OCH ATT NI KOM OCH FIRADE MIG <3

Alla hade verkligen gått in för att det var maskerad.. sjukt roliga kostymer och det finns massa bilder men orkar inte lägga ut alla. Här kommer lite iaf.. ---->



Jag som tårta


     
   
           

Ni är såååå snyggaa!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Din kostym var ju grym :P

2009-04-01 @ 17:05:57
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: ina



värsta tårttjejen, sjuukt fin

2009-04-04 @ 07:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0