jossan 20år

Ja så är det.. idag har jag blivit hela 20 år :) WEEI!!
Nu får man gå på systemet! :D
Idag har det varit lugnt.. har haft visning här hemma igen och så, så jag har städat o grejjat!
Sen har antes mamma och pappa o lite fler varit här och firat mig :)!!
Fick massa fina blommor och ett presentkort på Massage, sköööönt!
Så jag är nöjd med dagen!! :)

I helgen ska jag firas mer.. 
Först på fredag med pappa o alla..
Också maskeradfesten på lördag, taggaa :)
Och på söndag blir det med mamma o resten av släkten.
Ska bli mysit!! <3


Ett stort tack Till Emma Magnusson som idag fixat min blogg!
Jag är super supernöjd! :) En fin present med andra ord <3




hej hej jossaaaan

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Ah du ser, va bra! :) Stort grattis :) Du får säga till om det är nått du vill ändra ¨på, lägga till osv..

2009-03-23 @ 22:07:03
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0