Jag behöver vår

Ja allt går som det ska nu!
Ska bli så roligt att flytta. Nu har vi styrt upp lite här hemma.. målat om hallen så den är vit och fin. FIxat lite små grejjer inför visningen och så. Också har vi varit på banken och fått lånelöfte o grejjer. Så nu blir det verkligen av! Yeah!

Och snart är det dags för 20års fest! Den stora maskeraden, haha! Fick min dräkt här i veckan. klockren ;)
Ska bli riktigt roligt.. Men hallå allihopa.. har ni sett min inbjudan på Facebook!??

Ja så som sagt går allt som det ska.. bara det att vi inte fått nån vår än?!
Jag behöver verkligen det nu för att hålla humöret uppe! :)
Känn solen, vårjackan, solbrillor, uteservering, och en öl!?!? Lite najs.

Men för att dom sakerna ska bli så rätt som möjligt så behöver jag faktist några människor i mitt liv som just nu finns i Stockholm dom flesta. :( Hur ska det gå med en vår utan er?!


INA

NICOLE

CARLA & KAJSA

NATTIS

HILDA & FIA

EDIT

LINDA & SIGGE

Jag vill vara med eeeeer!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja saknar dig hun'!!

2009-03-17 @ 22:00:37
Postat av: jossan

jag dig med!!

2009-03-18 @ 17:21:57
URL: http://josefinebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0