fullt upp

Ja så känns det men ändå är jag bara här hemma i min ensamhet! Haha!
Det är så mycket som ska fixas inför helgen.. handla allt till festen.. ringa hit och ringa dit.
Syster kommer hem imorgon o de ska bli sååå roligt!
Sen kommer Ninni på fredag och Nathali o Carro på lördag.. så det är något hela tiden.
Fast på ett bra sätt :)

Just nu gör jag inget speciellt, skriver upp o grejjar så jag inte ska glömma nåt.
Sen börjar jag jobba 4 idag, fast jag ska sitta vak så det är ju lugnt.

Vad hände med vädret idag då tycker ni? Vaknar och det är snöstorm ute! Fast solen har ju tittat fram lite oxå.
Solen? Ta bort snöööööön!??!!?

Jag vill inget hellre än att det blir vår, värme och sol!
Kan inte min önskan bara slå in så skulle alla må mycket bättre!?



/ JOSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0