Världens lyckligaste lillasyster

Igår kväll va jag och Ante hemma, tog det lugnt.. la oss runt 10 tiden och tänkte gud va skönt nu lägger man sig i tid och är pigg imorgon.

 MEN klockan i 12 (på natten) när vi förmodligen precis somnat så vaknar jag av att det plingar på dörren, flera flera gånger med jämna mellanrum. Jag väckte Ante och sa att det va nån här.. så jag tog på mig morgonrocken för att titta.. och ser inte en jäkel i nyckehålet, ingen håller för eller så, det är ingen alls där och samtidigt plingar det hela tiden.
 Jag sa till Ante att han inte får öppna, jag trodde fan de skulle bli inbrott eller nåt. Både mitt och Antes hjärta slog i 140 förfan.. man blir ju livrädd när de är sådär på natten oxå.
Men då öppnar Ante dörren och då kommer Frida (syrran) och Malin in och skriker: Känn pepp, känn pepp, känn pepp pepp pepp pepp....
FYFAN
... jag vart så jääääkla glad av att se henne. Har inte sett henne på 3 månader och har saknat henne så mycket. Hon överraskade verkligen.
Så nu ska hon vara hemma till måndag.. hon har planerat hela min helg och till och med tagit ledigt åt mig på jobbet på lördag. Haha sååå jäkla roligt.

Så idag har vi varit på stan och käkat lunch o så, ikväll ska vi gå ut en sväng.. men det blir ganska lugnt. Imorgon ska Frida på maskerad så då blir det lugnt för mig.. och på lördag blir det riktigt partaj. :) :) :)

Med andra ord är jag just nu Världens lyckligaste lillasyster!!


Me and my sister


Kommentarer
Postat av: emma

Nu har ni bytt hårfärger med varann! ;)

Mina hetnosar!

2009-01-09 @ 22:57:57
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0