Jossan kan om hon vill

Jajjamen, i morse var man uppe tidigt, tog en dusch och begav mig sen till Vägverket för att skriva körkortsteorin.. och jag Klarade det, weeeeeej. 56 jäkla poäng fick man, inte dåligt och Jag är så jäkla bra! ;) haha
Så fruktansvärt skönt att ha det gjort. Så nu är det bara uppkörningen kvar :) Men det är ett litet tag kvar dit, men det ska nog gå bra det också får vi hoppas.
Kanske är det så att jossan leder in 2009 med ett körkort? YEAH! :)

Så när man gick därifrån gick
 hade man ett stor leende på läpparna och ingen jäkel såg en. Haha. Jag va så glad så jag tänkte att jag kan ju inte åka hem i min ensamhet och vara glad. Så jag gick förbi Waynes, köpte med två kaffe och gick hem till Thess :) Vilken överraskning, hon sov men vart nog glad endå :)

Nu snart ska jag Thess Emma o Elina åka ut till valbo och kika lite, och sen kanske ta en sväng förbi Ninni´s :)
Annars händer det inte så mycket speciellt idag, är ledig så det är skönt :)

--------------------------------------
Kass man är att man inte har bloggat sen före nyår, tänkte ju lägga upp lite bilder så ni skulle få se lite fårn min kväll :) Får se om jag orkar sen!!

Tja Tja Jossan med ett stort leende

Kommentarer
Postat av: Ninni

kika på min 33 korta om 2008.. gör den du med :D

2009-01-07 @ 14:11:29
URL: http://ninnipersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

För att Bodda är så jäääkla bra!!! Grattis igen, visste väl att du skulle klara det där!!!

2009-01-07 @ 19:31:49
Postat av: emma

För att Bodda är lite bättre ;) Grattis igen gumman!! Bra jobbat :D

2009-01-07 @ 19:33:38
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0