Helgen

Nu har en ledig helg svävat förbi igen.. fort som fan med andra ord. Tänk att helgerna man är ledig ska gå så fort och dom man jobbar går så segt, why?

Jaja, Har iallafall haft en väldigt trevlig helg.

I fredags firade vi Carro som fyllt 20 :) hipp hipp hurra!
Vi började hos henne ute i bomhus med lite bad i en härlig varm tunna.. däremot var det 12 minus ute :/ gaah! Men det var mysigt! Sen kom det lite folk från hennes klass då vi blev bjudna på mat.. hade lite lekar osv.. :) Sen drog vi ner på Slicken och dansade loss :) Riktig rolig kväll med tjejerna helt enkelt :D

   
Mys Mys

 
Söta Erika :)

 
Födelsedagsbarnet :)

   
Thess livade upp stämningen med lite utklädnad :)

------------------------------------------------------------------------------

I lördags försökte jag mig på lite friluftsliv.. jag, ninni, thess och ida åkte ut med grabbarna till björke där vi/dom åkte skridskor.. :) Jag stog ju faktist bara på sidan och drack kaffe..hehe, men det var härligt att vara ute lite!!
Sen var det Sex and the City maraton hemma hos mig och Ante! Hur kan man bli så besatt av en serie..?

     


Sex and the City maraton fortsatt hela söndagen.. paralellt med Tvättstugan :)


SEX AND THE CITY, såå jävla bra!

------------------------------------------------------------

Och idag är det måndag..
Imorse var man så hurtig att man var ute och gick en timme kl 9.
Måste få nån ordning på mitt liv nu. Kan inte sova bort dagarna fasän jag får!!

Ikväll ska jag jobba.. och därefter ska jag sitta vak inatt.! puh! Men det går nog bra.
Behöver ju pengarna eftersom vi ska utomlands i Februari.. längtar som faaan! :)

hoj hoj jossan


Kommentarer
Postat av: emma

Söta ni var då!!! hehe!

2009-01-20 @ 18:57:45
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: emma

söta ni va då!!! hehe! :) Mysit me tunna! Det kör vi i sommar i stugan, ett härligt gäng! :D

2009-01-20 @ 18:59:06
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: jossan

jaa fan va najs :) ett helt gäng i tunnan ;)

2009-01-21 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0