Helgen i full fart

Ja, som sagt så är ju syster hemma :) har varit full fart hela helgen :)
I torsdags va jag Frida och Malin hemma hos Mona, drack lite vin o hade tjejsnack :) myspys. Sen va vi på Helt Enkelt och så småningom Heartbreak :) Vi vart fulla utav dess like, rätt in och rätt ut ba gånger sju! HAHA orka, fridas jäkla uttryck!!

I fredags va det jobb och sen hem o kika film, va ruskit trött !!

Lördagen då, Frida jag och Malin (igen) var på Brynäs matchen på dagen :) åkte sedan hem till mig och fixa oss och drack lite vin o sådär :) Ninni och Thess kom så småningom dom också :) Sen va de Goya som gällde, och fulla va vi allihopa, FATTAR JU INGEN?! hahaha

Ja så det va min planerade nykrta helg de. Nu e jag bara hemma och degar, frittan e ju här också, hon åker imorgon
:( puh!

       
 
 

Im gonna miss you!


Hade :) tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0