GE MIG

Nu har både jag och Ante hittat våran drömlägenhet, i dalapalatset!!
Den skulle vara perfekt för oss.. så jävla fin!! Inte så väldans dyr heller för att vara en sån fin lägenhet!!
GAAAH! GE MIG DEN!
Får se om vi ska kika på den.. men frågan är ju om jag har råd med månadskostnaderna på min halvtidslön!?
Det här lär vi lösa älskling :) Vi måste bara ha den!!


----------------------------------------------

Nu ser det inte heller ut som att jag kan åka till Gran Canaria som planerat! :(
FAN! Jag som hade sett fram emot det. Men plånboken vill sig inte tycka lika.
Jag vill Jag vill Jag vill!!!!!!

-----------------------------------------------

Idag har jag och Ninni varit ute i Säljemar och firat Thesso :)
Hon fyller ju faktist 20 år om exakt 25 minuter! Weeeej!!
SÅ STORA GRATULATIONER TILL VÅRAN THESS :)
Men på lördag ska hon firas riktigt rejält med käk på Helt Enkelt och sedan utgång.
Tagga tagga tagga :)

----------------------------------------------

Nu känner jag bara att jag vill ha sommar! Är så less på det här skitvädret!
Slaskit och blött, fy tusan vad det är tråkigt! :(

  
  
Sommar <3

-------------------------------------------

Lite old pics!


Ninnis bal, hon va såå fin!


Två riktiga grisar! Farbror Ante med Liam :)


Och två gamla blondiner, hähä!

/Hoj hoj jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0